میسترس و اسلیو

یکی از میسترس‌ها که از قضا برای پذیرش اسلیو هر جلسه مبلغی رو دریافت می‌کنه برام تعریف می‌کرد یک نفر رو بعد از چند هفته قبول کرده بود، بعد از شروع رابطه طرف با اولین سیلی از کنترل خارج میشه و دست میسترس رو میگیره و میخواد سیلی خورده رو جبران کنه.
به نظر شما چه دلیلی وجود داره کسی که چند هفته تلاش کرده برای رسیدن به این رابطه و پول داده با اولین سیلی از کنترل خارج شه؟

شناخت، ما هیچ شناختی از حس و خودمان نداریم.

علاقه به پا، تحقیر شدن، درد و … هیچ دلیلی مبنی بر اسلیو بودن ما نیست، از همه مهمتر اگه میگین میسترس حتما بــــــاید فلان کار رو بکنه بدونید هیچی از اسلیو بودن نمیدونید.
در دنیا بیش از ۹۰ درصد آدم‌ها میگن ما فتیش هستیم مثل فوت فتیش، ولی در ایران این قضیه بر عکس هست و بیش از ۹۰ درصد ادعای اسلیو بودن که هیچ، ادعای فول اسلیو بودن میکنن.

جالبه بدونین فول اسلیو‌ هیچ کجای منابع بی دی اس ام تعریف نشده، به عبارتی همه منابع انگلیسی زبان دو واژه Submissive و Slave رو تعریف کردند و اگه به یک میسترس خارجی بگی فول اسلیو هستم بهت می‌خنده.

اگه هنوز شناخت درستی از خودتان و حس خودتان ندارین یا این کلماتی که گفتم براتون آشنا نیست، قبل از ادامه مطلب حتما مطلب من مستر(ميسترس)/اسليو/ ساب (دوميننت) هستم يا فتيشيست؟ را مطالعه کنید.

میسترس و اسلیو

همونطور که ما هیچ شناختی از اسلیو بودن نداریم، متاسفانه شناخت ما از میسترس هم در حد دیدن چند کلیپ از پورن هاب هست.

بیرحم، خشن، خودخواه، خشک، بی منطق، بی روح و بدون احساسات و بدون عشق، این صفات با یک لباس لاتکس و یک شلاق در دست تعریف احتمالی ما و جامعه از یک میسترس هست.

اگه خود شماهم که این مطلب رو می‌خوانی جای دختری باشی که تعریفی که بهش میدن از علاقه‌اش به سلطه گر بودن و … همچین چیزی هست ازش فرار می‌کنین.

بخش اعظمی از دلایل شکل گیری این تعریف میسترس‌های پولی در شبکه‌های مجازی هستند که حتی نمیشه یک دیالوگ عادی باهاشون برقرار کرد ولی این رو فراموش نکنید آنها در حال بازی یک نقش هستند برای تحریک بیشتر اسلیو تا پذیرش داشته باشن و کسب درآمد کنند، اما این نقش نباید دلیلی باشه برای شکل گیری یک تعریف غلط از میسترس بودن که فراری دهنده هست.

اول از همه باید برای خود ما جا بیافته میسترس یکی از همین خانم‌هایی هستند که ما در طول روز میبینیم، با تمام احساسات و ظرافت های دخترانه، میسترس ها هم علاقه‌مند میشن، احساسات دارن ، لباس شاد گل گلی میپوشن و …

میسترس یک دختر هست با تمام نیازهای دخترهایی که تا امروز دیدید که علاوه بر آن علاقه داره به سلطه گر بودن، سادیسم  و مازوخیسم، ممکنه خشونت زیاد دوست نداشته باشه، کفش پاشنه بلند نپوشه  و …

UnhappySlave

و در آخر فراموش نکنید همونطور که وقتی میخواهید يك خانمي رو بعنوان پارتنر خودتون انتخاب كنيد، هيچ وقت بهش نميگين سلام، ميشه من دوست پسرت بشم، ميشه با من بخوابي و …
به میسترس هم نمیشه گفت سلام، میشه من اسلیو شما شم؟

موفق باشید

2 دیدگاه در “میسترس و اسلیو

این مطلب با نظر شما کامل می شود ;)