از حرف تا واقعیت

سلام
امروز همینطور داشتم تو بلاگ های مربوط به حسمان میگشتم به بینم چه خبره!
با یه بلاگی روبرو شدم که اخرین پستش رو فقط وقت شد بخوانم و بعد امدم که این پست رو بنویسم!
این بلاگ توسط یه مستر اداره میشه و این لینک اخرین مطلب این بلاگ هست
http://persian-bdsm.blogspot.com/2010/10/blog-post_23.html

اینقدر ما به این حسمون بی توجهی کردیم که هرچی دوست دارن راجبش میگن!
اول از همه پستش و با این جمله شروع کرده و به مخاطبش خوراک داده که
يک سؤال ساده، چرا اين همه فوت فتيش در ايران هست؟ به طرز عجيبی آمار فوت فتيش ها بالاست (به طور نسبی البته) پس منطقاً بايد يک اشکالی وجود داشته باشد! اين پست در مورد اين اشکال است!
اصولا با چه معیاری میگن فوت فتیش ها زیادن؟

و این سطح وسیع فوت فتیش ها با چه چیزی ارضا میشن و به چی میرسن؟؟؟
حالا میریم سراغ اشکال ها به بینیم مشکلات چیه؟!
فرض کنيد يک پسری مدت زيادی با هيچ دختری رابطه جنسی نداشته و از طرف ديگه نيازهای جنسيش شديداً به اون داره فشار وارد ميکنه، اين شدت نياز يک حالت آمادگی ذهنی در اون فرد ايجاد ميکنه که ناخود آگاه به اون ابژه نيازش (ابژه در مقابل سوژه) که به عبارتی ميتونه جنس مخالفش باشه، يعنی دختر، اهميت و ارزش زيادی ميده و تا حد تقدس بالا ميبره اون ابژه را (توجه کنيد اينجا مسأله ارزش دادن به زن به عنوان يک انسان نيست، مسأله ارزش دادن به زن به عنوان يک موجود مقدس است که ميتونه نياز رو برطرف کنه، به عبارت دقيق تر زن در نگاه فرد تبديل ميشه به يک شئ بسيار بسيار با ارزش که ارزشش بخاطر توانايی رفع نيازشه نه بخاطر موجوديت خودش) توجه کنيد همه اينها کاملاً ناخود آگاه است و آگاهی و اراده فرد اصلاً در اونها مؤثر نيست و احتمالاً اصلاً هم ازش خبر ندارد.
خب حالا که اين حالت آمادگی ذهنی در فرد ايجاد ميشود، عوامل محيطی دست اندر کار ميشوند، برای مثال همين عکس ها و فيلم ها و مطالبی که در باره فوت فتيش وجود دارد يک عامل جهت دهنده بسيار قوی است، يعنی مثلاً آن فردی که آن شدت نياز در او ايجاد شده است، احياناً خصوصيات شخصيتی کمی سلطه پذير هم داشته باشد و از لحاظ ارتباطی و اجتماعی هم نتواند نيازهای جنسی خودش را به خوبی ارضا کند و … اگر در محيط اينترنت مثلاً با عکس ها و فيلم ها و داستان ها و سايت های فوت فتيش آشنا شود، ممکن است که به طور کاذب احساس کند که فوت فتيش است!!

جدا با این تفاسیر ان فرد به فوت فتیش رو میاره!یا اسلیو بودن؟
البته این بلاگ تا این جای کار از واژه فوت فتیش استفاده میکرد که منظورش اسلیو ها رو هم در بر میگرفت
که در ادامه اسلیو ها رو هم میگه
خيلی از فوت فتيش ها و اسليو های پسر که در سايت ها ميبينيد، اصلاً و ابداً نه فوت فتيش هستند و نه اسليو! بلکه فقط يک پسر بسيار شهوتی هستند که هرگز يا مدت زيادی نتوانسته نيازش را ارضا کند و اين فشار ها به حدی رسيده که با جهت دهی که اطلاعات محيطی برايش ايجاد کرده اند، حس ميکند که ميخواهد يک دختر را بپرستد! ا پايش بيفتد و پايش را ببوسد و بليسد! و… چنين افرادی اگر يک مدت کوتاهی، مثلاً چند ماه، به طور مرتب (حد اقل هفته اي يک بار) سکس معمولی و خوب داشته باشند، کاملاً آن احساسات فوت فتيشی و اسليوی خود را فراموش ميکنند و عادی می شوند.
الان یه مرد 50 ساله هنوز که هنوزه له له برای داشتن میسترس میزنه تا یه پسر 15 ساله!
روز به روز به این جمعیت افزوده میشه!
و از ان طرف میسترس ها کم و کمتر!البته اگه بگیم میس حرفه ای داریم!
اصلا تو یه جامعه مدرن و ازاد میسترس بیشتره یا اسلیو؟
و واقعا در دنیا این حس به خاطر فعالیت میسترس ها مستر ها بیداره هست و جا افتاده یا اسلیو ها؟؟؟؟
این حس در کشور های متمدن و ازاد با فعالیت مسترها و میسترس ها بیداره!
ایران چی؟
ایرانم اینجوریه؟
اگه هنوز این حس تو ایران بیداره به خاطر ولع اسلیوها هست!البته ولع بیش از حد!
کلا میسترس ها یا مستر ها تو این چند ساله چی کار برای این حس کردن؟؟؟
فقط و فقط فضا و باز کردن برای سوءاستفاده ی یه مشت افراد سودجو که خود اسلیو هاهم تو این زمینه خیلی مشکل دارن!
دومن!
حرف از سکس زده شده تو این بلاگ و گل گل جملاتش این جمله هست!
من با خيلی از پسر های فوت فتيش که حرف ميزنم، ميبينم که گاهی حتی يک بار هم با هيچ دختری سکس نداشته اند! يا مثلاً آخرين سکسشان ماه ها پيش بوده است! خب خود اين مشکوک نيست؟ طرف هرگز در زندگيش سکس نداشته، اونوقت چطور ادعا ميکند که فوت فتيش است؟ عجيب و خنده دار نيست؟ اين افراد معمولاً انقدر فشار جنسی رويشان وارد می آيد که در طی يک سری پروسه های نا خود آگاه که خيلی ساده و سطحی در بالا توضيح دادم، اين شهوتشان به سوی چيزهايی مثل فوت فتيشی يا حتی گاهی اسليو شدن و دنبال ميسترس گشتن تبديل ميشود.
من کلا خودم 99%مستر های ایران وقبول ندارم!
ولی ولی ولی هیچ اسلیو واقعی ای یا فوت فتیش واقعی طرفدار سکس نیست!
حداقل نیاز اولش این نیست!
اینکه یه سری نمیتونن با دختر دوست شن یا سکس داشته باشن برای همین عقده ای میشن و برای رابطه رو به اسلیو بودن یا فوت فتیش بودن میارن درست هست!که البته این دسته با لطف دختر های ایرانی خیلی خیلی کم هستند!خیلی خیلی کم!
ولــــــــــــــــــــــی
هیچ اسلیو یا فوت فتیش واقعی ای طرفدار سکس نیست!نیاز اولش این نیست!با عکس پا خیلی بیشتر از عکس … حال می کنه!
اصلا کلا اسلیو ها و فوت فتیش های واقعی از بچگی این حس و دارن!یعنی از زمانی که دنیا میان یا حداقل یادشون هست!
چقدر راحت ما به یه عده ادم که از بچگی رویا و ارزوشون روی فوت فتیش بودن یا برده بودن شکل گرفته اظهار نظر می کنیم؟
حالا این چه ربطی به نیاز جنسی داره؟
و اصلا مشکوک نیست
ما بهتره اول راجب زندگی یه اسلیو یا فوت فتیش واقعی تحقیق کنیم!
یه فوت فتیش و اسلیو واقعی از موقعی که دنیا میاد دنبال پا هست و ارباب!
شاید میس ها یا مستر های ایرانی دنبال … باشند!
ولی یه فوت فتیش و اسلیو وقتش و به جای فکر کردن به سکس به پا و برده بودن داستان و عکس و کلیپ و پیدا کردن میسترس میزاره!
تا جائی که پول میده دختر خیابانی که بشه اربابش یا پاهاش حال کنه!اما باهاش سکس نمیکنه و فقط بردگیش و میکنه یا به پاهاش خدمت میکنه!
همینطور که من هیچی از دنیای یه مستر واقعی نمیدونم و سعی می کنم کمتر راجبشون اظهار نظر کنم!
بقیه هم بهتره راجب دنیای اسلیو ها یا فوت فتیش ها یا زیاد بودنشون یا … نظر ندن!یا اول کمی تحقیق کنند و بعد اظهار نظر کنند!
در اخر ارزوی همه ما پیشرفت درست، منطقی و نرمال این حس تو کشور عزیزمون یعنی ایران هست!
موفق باشید!

این ورودی در دسته‌بندی نشده فرستاده شده است. پیوند پایدار به آن را نشانه‌گذاری کنید.

7 نظر برای “از حرف تا واقعیت

  1. فکر کنم زیاد تند جبهه گرفتی! حرف های مستر ایکس را نه کاملاً و در همه ابعاد، اما در اغلب موارد قبول دارم.
    این جمله ات درسته که «ما بهتره اول راجب زندگی یه اسلیو یا فوت فتیش واقعی تحقیق کنیم!» (راجع درسته البته! نه راجب!!! پیش می آد! من هم تو بلاگم اشتباه تایپی راه به راه دارم!!!) اما این دوتا جمله ات را قبول ندارم اصلاً «ولی ولی ولی هیچ اسلیو واقعی ای یا فوت فتیش واقعی طرفدار سکس نیست!» کی این حرف را زده؟ تعریفت از سکس چیه؟ ارضا شدن، به هر نوع، سکس محسوب می شه تو اغلب تعاریف… روابط «کینک» یا به نوعی متفاوت، نوع ارضا شدنشون متفاوته، اما وجود داره! و بخش مهمی از رابطه هم هست… خیلی ابعد زیادی داره، اما این بخش مهم و غیر قابل انکاریه! نمی تونی بگی طرفدار سکس نیستن!!!!!! جمله دوم هم: «این حس در کشور های متمدن و ازاد با فعالیت مسترها و میسترس ها بیداره!» اصلاً همچین چیزی نیست… D;
    من اینجا (آمریکا) عزو انجمن های مختلف هستم… حداقل تو جامعه آماری که من باهاش آشنا هستم، می تونم بگم که این حس به کمک «مردها» گسترش بیشتری پیدا کرده! نه مستر/میسترها!!! اولاً که کلاً جمله ات به نظرم ایراد داره! به قول خودت در خیلی ها این حس از بچگی وجود داره، پس اینجوری نیست که تاپ ها تصمیم بگیرند چیزی را «زنده» کنند یا نه!!! برعکس من دیدم که همیشه مستر ها و اسلیو بوی ها هستند که به دنبال پارتنر می گردند… دختر ها کمتر تبلیغ می کنند! حرف من را قبول نداری، یه نگاه به لیست تبلیغات بکن! در گریگز لیست که هر از گاهی من نگاهی می کنم، شهرهای نیویورک، واشنگتن دی سی، فیلادلفیا و سانفرانسیسکو این آماری که من می گم صادقه…

    پینوشت: این قسمت «وب گاه» کامنت گذاشتنت، بلاگ منو قبول نمی کنه :)) می گه اسم بلاگم طولانیه :)) خلاصه آدرس من اینه: http://mistress-negar-says.blogspot.com

    • شما انگار زمانی که مطلب مستر ایکس و میخواندین خیلی سرتون شلوغ بوده
      «مثلاً من با خيلی از پسر های فوت فتيش که حرف ميزنم، ميبينم که گاهی حتی يک بار هم با هيچ دختری سکس نداشته اند! يا مثلاً آخرين سکسشان ماه ها پيش بوده است! خب خود اين مشکوک نيست؟»
      مستر ایکس شاید یکبار به زیان ساده در بلاگش حرف زده باشه که همین هست!(با هيچ دختری سکس نداشته اند!)
      صد در صد منظور مستر ایکس ارضا شدن جنسی نیست!و منظورش معنی درست یا غلطی هست که اکثریت جامعه از سکس دارند که (یک پسر ترتیب یک دختر و بده)
      منم که کلا سعی میکنم تا جائی میشه جوری حرف بزنم که تمام کسانی که مطلب میخونند بفهمند و متوجه شن و به زیان ساده باشه!
      چون معتقدم 90 درصد کسانی که میان اینجا هیچی از اصطلاح ها نمیدونن و کم کم باید متوجه شن!
      منم منظورم از سکس دقیقا همین منظور مستر ایکس بود و تو جامعه هم به درست یا غلط ان معنی و میده!
      بعدشم یه اسلیو یا فوت فتیش واقعی واقعا دنبال سکس به ان معنی نیستند!این کاملا مشخصه!
      راجب نکته دوم هم کاملا مشخصه که یه تقاضائی از طرف اسلیو ها یا ساب ها هست!اصلا اگه تقاضائی نبود که بر طرف نمیشد!این در مورد همه چیز این صدق میکنه!!
      البته اینم که اول میس ها اسلیو میخواستند یا مثل ایران اسلیو ها میس من زیاد اطلاعاتی ندارم و بیشتر شبیه این می مونه که ادم بگه اول مرغ بوده یا تخم مرغ!
      اما 100% تقاضائی بوده که کم کم جا افتاده و به این شکل در امده!
      اما نوع برخورد ان جامعه!یا میس ها و مستر ها ان جامعه که میتونستن ان نیاز و بر طرف کنند خیلی با میس ها و مستر های ما فرق داره!
      الانم خیلی از جاهای بزرگ مثل owk که هست به خاطر فعالیت خود میسترس ها به وجود امده!
      خیلی هم فعالیتشون واضحه!
      کم کم اینه که جا و برای یه عده سوء استفاده گر باز نمیکنند!
      100% هم راهی که تا الان رفتیم اصلا درست نبوده!چون جای جواب مثبت جواب منفی داریم میگیریم روز به روز و داره بدتر میشه!
      اما ما میخوایم منکر فرق زیاده میس های و مستر های ایران با میس ها و مستر های جهان بشیم!
      فعالیت انها در چه حد هست و فعالیت میس ها و مستر های ایران در چه حد؟البته اگه بگیم فعالیتی دارند!
      البته این یه نظر شخصیه بیشتر!چون میزان و متر مشخصی وجود نداره براش!

  2. یک مورد دیگه! واقعاً ساب و اسلیو بوی توی ایران بیشتر از حد داریم و یک کم غیر عادی به نظر می آد! کسانی که خودشون را فوت فتیشیست می دونند هم همین طوره! من خودم با خیلی ها صحبت کردم که فرق ساب، اسلیو، فتیشیست را نمی دونن! جدا از خیلی ها که کلاً آی دی های تقلبی دارند… یا این که خیلــــــــــــــــــــــــــی از ایرانی هایی که دیده ام به طرز غیر قابل باوری ایده ای از بی دی اس ام به عنوان یک سبک زندگی ندارند و فقط بُعد سکس ماجرا را می بینند (به خاط سایت های تبلیغاتی و غیره…). مثل خیلی از مشکلات اجتماعی دیگه، نمی شه گفت فقط به خاطر دلیل الف و ب است و تمام! به خیلی موارد بستگی داره که نداشتن آزادی اجتماعی، سواد و دانش کافی (مثلاً زبان قوی یا علاقه برای خواندن) تو ایران، اجازه تحقیق دقیق را هم نمی ده بهمون….
    از طرف دیگه مستر ایکس آدم باسوادیه. شخصاً با بلاگش حال می کنم (جزو معدود بلاگ های ایرانی با رویکرد علمی تر، نه داستان سرایی و زندگی توی عالم رؤیا). اما در این مورد باحاش، همراه با مستر ایکس بحث هایی کردیم، فکر کنم اصلاحاتی انجام داد توی پست هاش…
    به قول خودت نقد و تخریب کردن آسونه! بیایم اگه کسی را نقد می کنیم، منصفانه صحبت کنیم! نوی همون بلاگ مطالب خوب هم زیاد هست برای دیدن…

    • من اصلا ملاک ها و معیار های الان و قبول ندارم!
      ما میس نداریم و غیر عای هست!
      اسلیو و ساب دختر نداریم!غیر عادیه!
      اسلیو و ساب و فوت فتیش بیش از حد داریم!بازم غیر عادیه!
      این ها همه یه مشکله که به هم ربط داره!
      انم عدم اطلاع درست جامعه ما از این حس هست!
      در اینترنتم که دیگه همه چیز مشخصه که چه وضعی داریم!با این وضع بلبشو حس خودمان هم قاطیش شه دیگه مشخصه چی ازش در میاد!
      بعد زندگی هم بر میگرده به مشکل اول!مشخصه زمانی که ما 2تا میس حرفه ای و درست در ایران نداریم!کسی به فکر اینده و زندگی با این حس و … نیست
      بیشتر فکر 2 ساعتی هست که باشه و نیاز جنسیش بر طرف شه!
      اینم کاملا عادیه!
      جدا از ان زندگی در ایران خیلی متفاوت با زندگی در امریکا و اروپا هست!
      مشکل ما همینه همش میام شرایط خودمان و در ایران که هیچ ربطی از هیچ لحاظ به اروپا و امریکا نداره مقایسه میکنیم!
      هیچ کدام هم نمیام وقت بزاریم و یه ایده نو بدیم مرتبط با ایران و …
      ما هنوز پله اول و درست نرفتیم بالا!یهو میام خودمان و با پله 100ام تو امریکا مقایسه میکنیم که باید ما انجوری باشیم وقتی نیستیم عجبیم و …!
      بلد نبودن زبان انقدر مشکل بزرگی نیست!
      خود من انگلیسی و به شکل خیلی ساده و معمولی بلدم!
      اما 5سال المان بودم و المانیم نسبتاخوبه!
      اینقدر این حس به زبان المانی خوب گفته شده تو همین نت که من مقایسه میکنم با نوشته های هم تراز انگلیسی خیلی جامع تر و شیرین تر گفته شده!
      اما تو فارسی چی؟
      همین بلاگ مستر ایکس که واقعا سوادش در این زمینه خوبه اینقدر اصطلاح داره و حرفه ای توضیح داده که من بعضا چند تا مطلبش و خوندم بعضی جاها مکس کردن تا منظورش و بفهمم!
      حالا وای به حال کسی که این حس و داره هنوز فرق ساب و اسلیو و نمیدونه!
      منم نقد فقط ان پست و کردم!به نظر خود من مستر ایکس حس فتیش و اصلا درک نکرده و فکر کنم پدیده هست و اصلا نداره!
      به خاطر همین ان پستش فاجعه هست!
      برای همین گفتم راجب چیزی که اطلاعات نداریم نظر ندیم خیلی بهتره!

  3. خوب این که الان گفتی
    من از 5-6 سالگی یادم میاد که این حسو داشتم یعنی نمیدونستم اینا اصلا» یعنی چی اما یادمه شبها یا صبحها تو خیال خودم میدیدیم 2 تا زن دارن بهم زور میگن و اذیتم میکنن و خیلی از این حسم لذت میبردم نمیدوتسنم سکس و اینا یعنی چی اما لذت میبردم که فکر کنم شمایی هم که این حسو دارین مثل من بودید . اما من به غیر این حس با سکس معمولی هم حال میکنم درسته حس اسلیو بودنو بی نهایت حسای دیگه دوست دارم اما در کنارش وقتایی هم هست که سکس معمولی بخوام … با این گفتهای شما یعنی من الان تضاهر به اسلیو بودن میکنم ؟

    • نه ولی میشه گفت بیشتر کسایی که درگیر این حس هستند رابطه خوبی با سکس ندارند

  4. راستش منم به خاطر این حسم کلی تو اینترنت راجع به حسم تحقیق کردم و به قول خودم دیگه همه رو بلد بودمو به بقیه هم تازه یاد میدادم اونم با چه ابهتی . اما از وقتی که اومدم تو وبت دیدم منم مثل اینکه فرق اسلیو و سابو اینا رو نمیدونم اصلا» نمیدونستم ساب چیه !!! و اینکه بی دی اس ام من فکر میکردم یه مدله . نگو من کلا» از مرحله پرت بودم . یه جا دیگه رو گرفته بودم . بدبخت اونایی که من واسشون این حسو و کلا» اینا رو توضیح دادم ….!
    تو 48 ساعت هم همه مطالب خوندنیه وبت رو خوندم غیر عکسا . خیلی هم خوشم اومد خیلی هم کمکم کردی اسما و خلاصه چیزایی زیادی راجع به حسم بدونم .. خیلی هم تشکر میکنم ازت . واقعا» ممنونم که یه جایی درست کردی حداقل حرفامونو بزنیم زیاد حرف زدم ببخشید
    آرزوی موفقیت میکنم برات هر جا که هستی …

این مطلب با نظر شما کامل می شود، نظر بدهید.

