سوال

سلام
امروز یه سوال دارم!می خوام شما جواب بدید!باور کنین هیچی نمیشه!4تا خط مینویسین!
شاید جدی جواب و فکر شما بهترین فکر و جواب باشه!
خیلی ها از ما مخصوصا اسلیو ها!حتی میسترس ها!با این سوال روبرو میشیم!
شاید خودمان هم تو فکر بریم!
البته شاید برای میسترس ها جوابش واضح تر باشه!
البته شاید این سوال تو رابطه جنسی معمولی هم کمی ادم و تو فکر به بره!
اما جدا ما از چی لذت میبریم؟الان ما این حس و برای یه دختر یا … توضیح دادیم!خیلی هم خوشش امد!
اما از ما سوال کنه خوب این اسلیو از چی لذت میبره چی باید بگیم؟چرا؟

من راستش خودم نمیدونم جواب درست حسابیش رو!یعنی خیلی با این سوال روبرو شدم!اما نتونستم یه جواب منطقی و درست به یه فرد عادی بدم!
نظراتون و بگید تا منم جواب سوال خودم و بگیرم!
روز سرد و افتخار بزرگ

این ورودی در دسته‌بندی نشده فرستاده شده است. پیوند پایدار به آن را نشانه‌گذاری کنید.

14 نظر برای “سوال

  1. به نظر من نمیشه برای یه فرد عادی دلیل قانع کننده و منطقی ای اورد!
    باید بگی نیاز جنسی ی ما اینطوری براورده میشه که جالب نیست اصلا
    تا طرف بیاد تو این رابطه و خودش درک کنه
    با کلاس بخوای بگی با کلمه و جمله نمیشه توصیفش کرد

  2. من خودم عاشق بردگي ام در حال حاضر برده هستم راجب اين هس بگم كه به نظر من برده ها از اين كه اربابشونو راضي كنن لذت ميبرن ولي چرا خودمونو گول بزنيم هر ادمي به يه نحوي كه بيشتر لذت ببره تن ميده پس نتيجه همش هوسه زياده همين.

  3. سلام
    ما از تحقير شدن و شكنجه شدن و مورد اسفاده ديگران قرار گرفتن و به طور كلي تحت سلطه كسي بودن لذت مي بريم. اين احساس رو بهش ميگن مازوخيزم. و در همه افراد وجود داره اما در بعضي به دلايلي قوت مي گيره و به اشكال گوناگون خودشو نشون ميده. و در بسياري ديگر به صورت لحظاتي زودگذر بروز مي كنه و شايد هيچ كس و حتي خود فرد متوجهش نشه. اما وجود داره و مخلوقي از مخلوقات خداست. ضمنا موضوع اصلا اصالت جنسي نداره و فقط با سكس همراه ميشه اما اصل قضيه يك چيز ديگس كه اگه يه وقتي فرصت بشه دوست دارم راجع بهش حرف بزنم.

  4. درک سادومازوخیست برای افرادی که این حس رو ندارن کمی سخته. من برای گسترش این حس بین افراد، خیلی با دوستام صحبت کردم ولی اسلیو رو که اصلا درک نمی کنن و من رو هم حتی نمی تونن درک کنن که مثلا از ریختن ادرار تو دهن یه پسر چطور می تونم لذت ببرم. خوب همونطور که سکس عادی و لذتش خیلی برای ما قابل درک نیست این در مورد اونها هم صدق می کنه.
    من که از 4 سالگیم که یادم میاد این حس رو داشتم خوب می تونم درکش کنم ولی کسی که این تمایل رو نداره چطور می خواد درکم کنه؟ حتی خود من نمی تونم بفهمم یه اسلیو چطوری لذت می بره از این کارها!! دیگه چه برسه مردم عادی.
    در مورد خودم می تونم جواب بدم که هر کس به یه نحوی ارضا می شه. من وقتس 15 سالم بود و نمی دونستم همچین روابطی هست با تحقیر دوست پسرم ارضا می شدم بدون اینکه حتی تماس بدنی باهاش داشته باشم. ازاینکه تحت تسلطم بود و امر و نهی می کردم و اون از روی حس علاقه اش ازم اطاعت می کرد من از لحاظ جنسی ارضا می شدم. پس خیلی ذنبال تعریف نگرد. حس های زیادی هستن که تعریفی ندارن فقط می شه تجربه شون کرد

    • ممنون از نظرت
      شاید
      ولی یه تعریف درست که برای افراد عادی قابل فهم باشه خیلی میتونه به این حس کمک کنه
      اما اینکه میشه این حس و تو یه تعریف درست و جامع جا داد که برای افراد عادی قابل هضم باشه نمیدونم!

  5. چه جالب که این را پرسیدی. من از بچگی حس «تاب»/»دومینا»… (هرچی می خوای اسمشو بذاری بذار) داشتم! اما دقیقاً به خاطر همین سؤال و این که جواب قابل قبولی براش پیدا نکردم، سعی کردم به روی خودم نیارم و سرکوبش کنم حتی! و خیلی طول کشید تا با خودم کنار بیام و وارد دنیای بی دی اس ام بشم… باورم نمی شه و درک نمی کنم که چه چیزی برای بچه های ساب جذابه… تا بالاخره اون قدر برام تکرار شد (تبدیل به ساب شدن طرف مقابلم در هر رابطه ای که واردش می شم، و احتمال زیاد به خاطر شخصیت شاید زیاد از حد غالب خودم) که قبولش کردم!!! نمی گم فهمیدمش یا درکش کردم… فقط دیدم و قبول کردم که هست! یه چیزی اونجا وجود داره که من نمی فهمم!!! اما هست! متأسفانه یا خوشبختانه سوئیتچ هم نیستم که بتونه کمکم کنه… شخصاً برای خیلی از موارد جزئی با کلی، خودم را می ذارم جای طرف مقابل تا ماجراهارو از زاویه اون ببینم! در این مورد نتونستم…

    خلاصه که واسه من اینجوری ادامه پیدا کرد که دیگه نتونستم خودم را سرکوب کنم! و از یک جایی به بعد دیگه هم نخواستم که سرکوب کنم… و دیدم که «خودم بودن» به دیگرانی هم اون بیرون کمک می کنه انگار… هنوز اگه بپرسی چرا، نمی تونم قانع کننده جواب بدم. با وجود همه تجربه هایی که داشتم… امایک رابطه دونفره ایجاد می شه که دوطرفش راضی و خوشحالند… گاهی بعد از این همه دنبال جواب سؤالم گشتن و پیدا نکردن؛ فکر می کنم واقعاً شاید هم لازم نیست که به بعضی چراها فکر کرد…

  6. این لذت شبیه لذت گرفتن بیست در درس ریاضی است.
    یا وقتی یه کار خوب انجام می دی چه لذتی می بری
    یا اینکه بخوای کسی بهت جلب نظر کنه

این مطلب با نظر شما کامل می شود، نظر بدهید.

